OTSI
0,00€(0tk)
EDASI TELLIMUST VORMISTAMA

Dunlop Sõiduauto suverehv 275/40R19 SP SPORT MAXX RT 101Y MFS UHP

Dunlop Sõiduauto suverehv 275/40R19 SP SPORT MAXX RT 101Y MFS UHP
3 pilti
249,00€
295,80€
järelmaks(4tk): 9,60€
Tootja: Dunlop
Dunlop
Toote ID: 333443
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
Dunlop Sõiduauto suverehv 275/40R19 SP SPORT MAXX RT 101Y MFS UHP
Liik
Sportlik
Laius
275
Kõrgus
40
Diameeter
R19
Sõiduki tüüp
Sõiduauto
Hooaeg
Suverehv
Tüüp
Uued
Veljekaitse äär
Veljekaitse äär
UHP
Kõrgjõudlusega rehvid sportlikule autole
Haardumine
A
Kütusekulu
E
Müraklass
1(67db)
Hooaeg: suvi
Kütusekulu: E
Haardumine: A
Müratase: 67

Müraklass: 1
UHP  rehv

Mootorispordis vajalik haarduvus ja pidurdusvõime dünaamilise sõiduelamuse jaoks

  • Erakordne haarduvus märjal ja kuival teel
  • Täiustatud juhitavus kurvides
  • Lühem pidurdusmaa kiirtee kiirustel
  • Kütusesäästlik disain

ERAKORDNE HAARDUVUS

Sport Maxx RT tagab tänu kohanduvale segutehnikale esmaklassilise haarduvuse märjal ja kuival. Mootorispordist pärinevad polümeerid kohanduvad teepinna tekstuuriga, maksimeerides kontakti teega ja suurendades haarduvust.

PARANDATUD JUHITAVUS PÖÖRAMISEL

Nautige stabiilset juhitavust suurel kiirusel sujuvate üleminekutega otse kurvidesse. Massiivsed välised õlaplokid aitavad parandada stabiilsust ja juhitavust pööramisel.

LÜHEM PIDURDUSMAA KIIRTEE KIIRUSTEL

Dunlopi uuenduslikud Short Braking plokid aitavad tagada lühemad pidurdusmaad suurel kiirusel sõites. Loodud kiireks sõiduks, suurendavad need eriti jäigad plokid teekontakti pidurdusjõu toimel.

KÜTUSESÄÄSTLIK DISAIN

Sport Maxx RT-s on kasutusel kergekaaluline konstruktsioon, mis vähendab veeretakistust ja langetab kütusekulu ning CO2 heidet.




 

SPETSIIFILINE REHVI VELJELE KINNITUMISE SÜSTEEM

Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

ÜHEOSALINE VÖÖ (JLB)

Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)

Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.

ASÜMMEETRILINE MUSTRIDISAIN

Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.

LAMEDAM TURVISEPROFIIL

Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.

MUUTUVRAADIUSTEGA MUSTER (MULTI RADIUS TREAD, MRT)

MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.

SILICA-PLUSI TURVISESEGU

Mootorispordis kasutatav turvisesegu, mis tagab kõrge haarduvuse taseme, eriti märjal teel ja madalatel temperatuuridel.Eelised Esmaklassiline pidurdus- ja kiirendustoime; hea haarduvus märgades ja külmades oludes; vähene kulumine.

DUAL SILICA-REHVISEGU

See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus.

POWER BRAKING BLOCKS

Suure jäikusega blokid, mis säilitavad pidurdusjõu rakendamisel kõvaduse. Suurendatud jäikus aitab suurtel kiirustel pidurdamisel tagada optimaalse teekontakti.Eelised Lühemad pidurdusmaad, eriti suurtel kiirustel.

ADAPTIVE COMPUND REHVISEGU

Segutehnoloogia, mis kasutab teepinna struktuuriga kohandumiseks mootorispordist pärit polümeere. Parandatud kontaktiga mikrotasandil suurendatakse üldist kontakti rehvi ja tee vahel.Eelised Esmaklassiline haarduvus ja pidurdustoime

Dunlop



Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja

1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega

Lisaks soovitame

12V, 10Amp, 85W, voolik 48cm, kaabel 3m, 18-20L / min. pumpab rehvi täis keskmiselt 5 minutit. 12v analoogkompressor 3-osalise adapterikomplektiga 12v
Ring
28,40€
id:9863
HI-GEAR TIRE DOC™ Uusim lahendus rehvide kaitsel vanade aukude parandamisel ning uute tekkimise vastu. Võib kasutada nii sisekummiga kui ilma . Ei vaj
Hi-Gear (USA)
12,20€
14,70€
id:140
Autokaubad24
X
Järelmaksu kalkulaator
Hind
Kogus
Summa
Periood (kuud)
Sissemaksu suurus %
Järelmaksu kalkulaator Kuumakse