Yokohama Sõiduauto suverehv 275/35R20 Advan Sport V105 102Y RF XL UHP RPB
197,60€
224,10€
tk
järelmaks(4tk): 7,60€
Tootja: Yokohama
Toote ID: 353666
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
Liik
Sportlik
Laius
275
Kõrgus
35
Diameeter
R20
Sõiduki tüüp
Sõiduauto, Maastur
Hooaeg
Suverehv
Tüüp
Uued
Veljekaitse äär
Veljekaitse äär
XL
Suurendatud kandevõime
UHP
Kõrgjõudlusega rehvid sportlikule autole
Enimmüüdud lamellrehvide mudelid
6. YOKOHAMA G015
Haardumine
A
Kütusekulu
E
Müraklass
3(73db)
Haardumine: A
Müratase: 73
Müraklass: 2
UHP Ultra High Performace Ülikõrge jõudlusega rehv
Yokohama Advan Sport V105 on suverehv, mis on loodud tihedas koostöös Daimleriga. Rehv on välja töötatud Advan Sport V103 eeskujul ja loodud spetsiaalselt autotootja Mercedes-Benzi SLK ja SLS mudelite originaalvarustusse ning ka teistele Saksa Premium-klassi sportautode tootjatele.
Rehvimustri disain
Advan Sport V105-1 on asümmeetriline rehvimuster, mis vähendab veeretakistust.
Võttes arvesse Saksa autotootjate nõuet veeretakistuse vähendamiseks, varustasid rehvitootjad rehvimustri viie suure pikisuunalise soonega. Sealjuures on kolmel pikisuunalisel soonel, mis on rehvimustri keskosas, tugev konstruktsioon, mis annab rehvimustrile kõrge vastupidavuse. Tänu sellele on õnnestunud oluliselt mitte ainult vähendada veeretakistust, vaid parandada ka suunastabiilsust. Jäigad pikisuunalised sooned muudavad rehvid kiiretele roolipööretele tundlikuks. Selles võib ära tunda ADVAN-seeriale iseloomuliku sportliku stiili.
Rehvimustri keskosa pikisuunalistesse soontesse on paigutatud pikisuunalised lõiked. Tänu sellele ja ka teravate äärtega kontaktpinnale tagatakse kõrge kiirendusefektiivsus – seda eriti märjal teel.
Õlatsoonide konstruktsiooni loomisel on arvesse võetud rehvi kasutamisvõimalusi suurtel kiirustel. Õlatsooni profiilil on väike raadius, millel on mitmeid eeliseid:
1. tagatakse suurim võimalik kontaktpind, mis võimaldab suurendada rehvi haarduvust kuiva teekattega.
2. tänu sellele, et õlatsoonid on jäigad ja väiksema raadiusega, on kontaktpinnal ristküliku kuju, mis oluliselt suurendab rehvimustri ühtlast kasutamist, vähendades selle ebaühtlast kulumist.
Selgituseks õlatsooni plokkide ehituse kohta: plokid on ristkülikukujulised ja need on paigutatud liikumissuuna suhtes sirge nurga alla. Pidurdamisel kandub kõige suurem koormus just rehvimustri õlatsoonidele, ristamisi paigaldatud teravad ääred selles osas suurendavad oluliselt pidurduse tõhusust.
PAREM JUHITAVUS
Protektori lähedal paiknev koorti kahekordne kattekiht suurendab külgede jäikust. Nii reageerib rehv paremini rooli liikumisele, vähendamata samal ajal mugavust. Samuti parandab selline konstruktsioon kuival teel haarduvust.
Rehvimustri disain
Advan Sport V105-1 on asümmeetriline rehvimuster, mis vähendab veeretakistust.
Võttes arvesse Saksa autotootjate nõuet veeretakistuse vähendamiseks, varustasid rehvitootjad rehvimustri viie suure pikisuunalise soonega. Sealjuures on kolmel pikisuunalisel soonel, mis on rehvimustri keskosas, tugev konstruktsioon, mis annab rehvimustrile kõrge vastupidavuse. Tänu sellele on õnnestunud oluliselt mitte ainult vähendada veeretakistust, vaid parandada ka suunastabiilsust. Jäigad pikisuunalised sooned muudavad rehvid kiiretele roolipööretele tundlikuks. Selles võib ära tunda ADVAN-seeriale iseloomuliku sportliku stiili.
Rehvimustri keskosa pikisuunalistesse soontesse on paigutatud pikisuunalised lõiked. Tänu sellele ja ka teravate äärtega kontaktpinnale tagatakse kõrge kiirendusefektiivsus – seda eriti märjal teel.
Õlatsoonide konstruktsiooni loomisel on arvesse võetud rehvi kasutamisvõimalusi suurtel kiirustel. Õlatsooni profiilil on väike raadius, millel on mitmeid eeliseid:
1. tagatakse suurim võimalik kontaktpind, mis võimaldab suurendada rehvi haarduvust kuiva teekattega.
2. tänu sellele, et õlatsoonid on jäigad ja väiksema raadiusega, on kontaktpinnal ristküliku kuju, mis oluliselt suurendab rehvimustri ühtlast kasutamist, vähendades selle ebaühtlast kulumist.
Selgituseks õlatsooni plokkide ehituse kohta: plokid on ristkülikukujulised ja need on paigutatud liikumissuuna suhtes sirge nurga alla. Pidurdamisel kandub kõige suurem koormus just rehvimustri õlatsoonidele, ristamisi paigaldatud teravad ääred selles osas suurendavad oluliselt pidurduse tõhusust.
Yokohama Advan Sport V105 rehvid valmistajatehase poolt komplekteeritud standardvarustuses
Yokohama
Yokohama on Jaapani rehviettevõte. Ettevõte sai alguse kui Yokohama Cable Manufacturing ja B.F. Goodrich lõid ühisettevõtte.
Loodud: 1898a
Maailmas suuruselt nr 9
YOKOHAMA Rubber Company on suuruselt üheksas rehvitootja maailmas. Sõiduautode rehvid, veoautode, busside ja haagiste rehvid, maastiku- ja maasturite rehvid, motospordirehvid, kaevandus-, ehitus- ja tööstussõidukitele ning muudele rakendustele, merevoolikud, konveierilindid, lennukikomponendid.YOKOHAMA tooteid kasutatakse laialdaselt kogu maailmas ja neil on maailmaturgudel tugev tarbijatoetus.
YOKOHAMA ehitab oma põhirehvidele ulatuslikku ülemaailmset müügivõrku, mille keskmes on YOKOHAMA Tire Corporation (YTC) Ameerika Ühendriikides, YOKOHAMA Tire (Canada) Inc., YOKOHAMA Tire Australia Pty., Ltd. ja YOKOHAMA Europe GmbH Saksamaal. Nende hulgas on YTC-l kohalikud tootmisbaasid, mis võimaldavad tal kiiresti reageerida muutuvale nõudlusele Põhja-Ameerikas.
YOKOHAMA tootmisbaasid on ka Aasias, nimelt YOKOHAMA Tire Philippines, Inc. (YTPI), Hangzhou YOKOHAMA Tire Co., Ltd. (CHZY) Hiinas ja YOKOHAMA Tire Manufacturing (Thailand) Co., Ltd. (TRYT). Ülemaailmse nõudluse rahuldamiseks omandab YOKOHAMA pidevalt voolikute ja muude toodete tootmisbaase Ameerika Ühendriikides, Taiwanis, Tais ja Hiinas ning ehitab samal ajal oma ülemere tütarettevõtete kaudu täpselt kohandatud müügikanaleid.