Dunlop Sõiduauto suverehv 255/45R18 Sport Maxx RT 2 99Y MFS UHP
172,20€
192,40€
tk
järelmaks(4tk): 7,40€
Tootja: Dunlop
Toote ID: 388200
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
Liik
Sportlik
Laius
255
Kõrgus
45
Diameeter
R18
Sõiduki tüüp
Sõiduauto, Maastur
Hooaeg
Suverehv
Tüüp
Uued
Veljekaitse äär
Veljekaitse äär
UHP
Kõrgjõudlusega rehvid sportlikule autole
Haardumine
A
Kütusekulu
C
Müraklass
2(69db)
Haardumine: A
Müratase: 69
Müraklass: 1
4. koht Tehnikamaailm 2018a suverehvi testis
Dunlop Sport Maxx RT 2. Ultra-High Performance (UHP) suverehv.
Haarduvuse ja roolimistäpsuse meister
- Parem haarduvus kurvides märjal ja kuival teel
- Parem haarduvus teepinnaga ja roolimistäpsus
- Lühem pidurdusmaa, eriti suuremal kiirusel
- Veljekaitse äär
PAREM HAARDUVUS TEEPINNAGA JA ROOLIMISTÄPSUS
Väiksem diameeter ja kattekiht tagavad vahetu kokkupuute teepinnaga ja suurendavad roolimistäpsustPAREM HAARDUVUS KURVIDES MÄRJAL JA KUIVAL TEEL
Suurem kummi ja teepinna kokkupuutepind lisab tugevust ja jäikust ning tagab kurvides parema haarduvuseLÜHEM PIDURDUSMAA, ERITI SUUREMAL KIIRUSEL
ÜHEOSALINE VÖÖ (JLB)
Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)
Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.ASÜMMEETRILINE MUSTRIDISAIN
Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.LAMEDAM TURVISEPROFIIL
Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.MUUTUVRAADIUSTEGA MUSTER (MULTI RADIUS TREAD, MRT)
MRT kujunduses on kümme erinevat radiaali ja seepärast on need täpsemad. Selle tulemusel on surve rakendamine tee kontaktpinnale väga efektiivne. Mõjuks on sujuvamad üleminekud sirgelt pööramisele, mille tulemuseks on täpsemad ja progressiivsed reaktsioonid.Eelised Märkimisväärselt parem juhtimine jalajälje arengu üle kõikides sõidutingimustes, tundlik käsitsemine märjal ja kuival, suurendatud juhitavus pööramisel.POWER BRAKING BLOCKS
Suure jäikusega blokid, mis säilitavad pidurdusjõu rakendamisel kõvaduse. Suurendatud jäikus aitab suurtel kiirustel pidurdamisel tagada optimaalse teekontakti.Eelised Lühemad pidurdusmaad, eriti suurtel kiirustel.DUAL SILICA-REHVISEGU
See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus.Dunlop
Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja
1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega