Dunlop 4x4 Maasturi suverehv 275/40R20 Sport Maxx GT 106W (*) XL MFS RunFlat UHP
3 pilti
271,10€
308,30€
tk
järelmaks(4tk): 10,50€
Tootja: Dunlop
Toote ID: 145166
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
Liik
Sportlik
Laius
275
Kõrgus
40
Diameeter
R20
Sõiduki tüüp
Maastur
Hooaeg
Suverehv
Tüüp
Uued
Veljekaitse äär
Veljekaitse äär
Run flat
Sõidetav katkise rehviga
XL
Suurendatud kandevõime
UHP
Kõrgjõudlusega rehvid sportlikule autole
Haardumine
B
Kütusekulu
C
Müraklass
1(68db)
Haardumine: B
Müratase: 68
Müraklass: 1
SP SPORTMAXX GT
Erakordne kuiv haarduvus ja reageerimisvõime suure jõudlusega sportlikuks sõiduks
- Ülim haarduvus kuival teel
- Täpne juhitavus ja reageerimisvõime
- Suur kiirus ja stabiilsus kurvis
Dunlop Touch tehnoloogia ühendab endas mitu täpsemat funktsiooni, mis tagavad täpse juhitavuse ja reageerimisvõime. Lamedam turviseprofiil viib suurema hulga rehve kokku teega, suurendades juhtimise täpsust ja tagasisidet teelt.
Naudi SportMaxx GT abil erakordset haaret teekattega. Turvise segu on segatud võidusõiduga tahma, et suurendada kuivhaardumist ja pidurdusomadusi.
HYBRID JOINTLESS BAND TECHNOLOGY
SUUR KIIRUS JA STABIILSUS KURVIDES
SportMaxx GT säilitab oma kuju kiirteekiirusel, mis aitab suurendada stabiilsust ja kulumiskindlust.
LAMEDAM MUSTRIPROFIIL
Uue põlvkonna Dunlopi rehvidel on lamedam turvisprofiil 4–8% suurema kontaktplaastriga, olenevalt rehvi suurusest ja tüübist. Suurem kontaktplaaster tagab suurema stabiilsuse ja parema tagasiside teelt, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida. Eelised Suurenenud stabiilsus ja roolimise täpsus; vähenenud kanna ja varba kulumine; suurepärane stabiilsus kurvis ja täpsus kurvis; ülihea haarduvus.
ASÜMMEETRILISE MUSTRIKUJUNDUS
Asümmeetriline turvise disain tagab parema juhitavuse ja vastupidavuse vesiliule. Pidev keskribi suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonte paigutus suurendab haardumist märjal ja kuival pinnal. Eelised Parem jõudlus sirgetel ja nurkade ümber; suurenenud vastupidavus vesiliule.
DUAALSILIKAÜHEND
See ühend parandab kiirendusvõimet ja soodustab vähest kulumist. Kasuks on suurepärane pidurdus- ja kiirendusjõud; suurepärane juhitavus suve- ja sügisteedel; kõrge haarduvus; kulumiskindlus.
VELJEKAITSEÄÄR (MFS)
Veljeääriku kaitsesüsteem. MFS kasutab kummist profiili, mis kulgeb ümber rattaääriku kohal oleva rehvi ümbermõõdu. See loob kaitsva puhvertsooni. * Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi äärekivide eest. * Saadaval ainult valitud suurustes
ÜHISVÖÖ (JLB)
Hübriidne ülekatte tehnoloogia, mis vähendab ümbermõõdu deformatsioone suurel kiirusel. Kasuks saab ülikiiret stabiilsust; sile ja ühtlane kulumine.
KONKREETNE BEAD ISTMESÜSTEEM
Tugevdab sõiduelamuse saavutamiseks rehvi ja velje vahelist seost. Nagu käe ja rooli haardumine, parandab ka spetsiifiline helmeste istmesüsteem juhtimist ja edastab silmapaistvat tagasisidet teele. Eelised Tõhustatud tagasiside teelt; suurem stabiilsus ja täpsus.
SILICA-PLUS REHVISEGU
Autospordist pärinev turvisematerjal, mis tagab kõrge haarduvuse, eriti märjal teel ja madalal temperatuuril. Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusjõud; kõrge haarduvus märja ja külma ilmaga; vähene kulumine.
NANOOSAKESED
Turvisegu segatud võidusõidusöe nanoosakestega. Need nanoosakesed on kombineeritud vaigu ja polümeeridega, tagades suurepärase haardumise kuival ja märjal teel. Kasuks tuleb suurepärane haarduvus kuivas ja märjas, täpne pidurdus, aeglasem kulumine.
Lisainfo
Dunlop teeb koostööd top automarkidega
Dunlop
Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja
1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega