Dunlop 185/60R14 82T Winter Response 2 lamellrehv sõiduautod 3PMSF M+S,
90,90€
95,50€
tk
järelmaks(4tk): 7,40€
Tootja: Dunlop
Toote ID: 1288238
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
Laius
185
Kõrgus
60
Diameeter
R14
Sõiduki tüüp
Sõiduauto, Maastur
M+s
M+S
Hooaeg
Lamellrehv
Tüüp
Uued
Müraklass
2(70db)
SP Winter Response on Dunlopi jää- ja lumerehv, mis on välja töötatud väikeautode juhtidele, kes soovivad parandada oma sõiduki talvist veojõudu. SP Winter Response, mis on loodud vastama talvise sõidu erinevatele nõudmistele, tagab tasakaalustatud jõudluse märjal, lumel ja jääga kaetud teedel.
SP Winter Response rehvidel on kõrge ränidioksiidi turvise segu, mis säilitab elastsuse madalatel temperatuuridel, et suurendada haarduvust jääl ja lumel. See segu on vormitud asümmeetriliseks turvisemustriks, mis pühendab teatud alad konkreetsete ülesannete täitmiseks, mille tulemuseks on hea tasakaal märjal, lumel ja jääl sõiduomaduste vahel. Turvise disainil on ümbermõõdud ja külgmised sooned, samuti kaks lamellide kujundust, mis suurendavad hambumusservade arvu, et parandada haardumist, pidurdamist ja kurvides lumel ja jääl.
Rehvi sisestruktuuril on polüesterkesta peal spiraalselt keritud nailoniga tugevdatud topelt terasrihmad, millel on Dunlop Touch Technology – täiustatud funktsioonide komplekt, mis annab juhile teepinna parema tunnetuse.
SP Winter Response vastab tööstuse rangetele lumehooldusnõuetele ja on tähistatud mäe/lumehelbe sümboliga.
Paigaldage SP Winter Response rehvid ainult neljakaupa.
SP Winter Response'i veovõime tõttu soovitab Dunlop neid kasutada ainult neljakaupa, et tagada parimad juhitavusomadused ja rehvi jõudlus.
UTQG: ühtsed rehvikvaliteedi klassifikatsioonistandardid ei kehti talverehvidele.
Dunlop
Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja
1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega