OTSI
0,00€(0tk)
EDASI TELLIMUST VORMISTAMA

Millised naastrehvid valida oma autole 

Tagasi

Nii naast kui ka lamellrehvidel on suverehvidega võrreldes pehmem kummisegu koostis ning seepärast on need ette nähtud kasutamiseks madalatel temperatuuridel.

Naastrehvid tagavad parima veojõu isegi siis, kui puutute kokku jääga või kinnisõidetud lumega. Naastud on kerged väikesed metallist naelad, mis asetsevad üle turvise. Need aitavad läbi murda lumest ja jääga kaetud teedest, et tagada parem haarduvus.

Naastude mahutamiseks on vaja täiendavat turvise sügavust, seega on naastrehvi suuruse valikud piiratud. Naastrehvid on mürarikkamad kui lamellrehvid. Kaasaegne  karastatud metallist otstega naastudega rehv loodi 1960 aastate alguses. 

Naastrehvi valimisel tasub uurida millise tehnoloogi alusel ja kuidas on paigutatud rehvile naastud, sest näiteks sõiduraja vahetusel ja kurvides võib kaduda rehvidel haarduvus ja auto väljub kontrolli alt (Põikihaarduvuse kadu ).  



Uus Nokian Hakkapeliitta 10 naastrehv on loodud Põhjamaa karmides oludes mugavalt ja hõlpsalt toime tulema.


Ainulaadne Double Stud Technology pakub maksimaalset ohutust jääl ja lumel, kuna keskmised naastud parandavad kiirendust ja pidurdamist, rehvi õlgadel (äärtes) asuvad naastud aga maksimeerivad haarduvust pööramisel ja sõidurea vahetamisel. Nokian Hakkapeliitta 10  pakub uuendusliku naastude positsioneerimise funktsiooni.

Uued, tähekujulised naastud on rehvi mõlemal õlal 180 kraadi pööratud. See uus paigutus parandab külghaardumist ja juhitavust, eriti jääl.
Nokian Tyres on suurendanud ka naastude arvu ning nende paigutus on kohandatud suuruse järgi. Näiteks kõige populaarsemal suurusel 205/55 R16 on tõus eelmise mudeliga võrreldes 16 protsenti.



Loe Nokian Hakkapeliitta 10 kohta rohkem infot siit.

Nokian Tyresi Nokian Hakkapeliitta 9  pakub uut funktsionaalse naastu kontseptsiooni (Functional Stud Concept). Lisaks väga heale pikihaarduvusele pakub Nokiani maailma esimene funktsionaalne naastulahendus ülimat põikihaarduvust jäistel ja ka väga lumistel teedel. Hakkapeliita 9 lubab juhil olla väljaspool ohtu ka siis, kui ilmaolud ja haarduvus järsult muutuvad.  Hakkapeliitta 9-l on eriline kohaldatud naast turvise keskosa jaoks ja eraldi naast ka turvise servaala jaoks. Naastu keha ülemine osa sisaldab uuendust. See osa on kaldes, mis võimaldab naastudel tungida veelgi sügavamale jääsisse  parandades veelgi nii haarduvust pidurdamisel ning ka põikihaarduvust.

Servaaladel olevate naastude keha ja äärik on turvise keskel paiknevatest naastudest erinevad ning kolmeteljeline tugevast metallist tipp on loodud vastu pidama põikisuunas jõududele. Naastude rehvi paigaldamine on arvutitega optimeeritud ja rehvi mõõdu  järgi kohaldatud. 


 



Koos Continentali rehviga IceContact™ 3 tuli välja Continentali uusim naastutehnoloogia mis kannab nimetust ContiFlexStud™.



Naastud ContiFlexStud™ on täiesti uudse disainiga, mis vähendab märkimisväärselt kulumist, parandab haarduvust jääl, pikendab rehvide tõhusat eluiga ja vähendab müra.

Metalltihvti ümbritsev kõrgtehnoloogiline kumminaast vähendab metalli ja teekatte vahelist hõõrdumist, mistõttu tekib ka vähem müra. 







Hankooki uuematest naastrehvidest võiks välja tuua Winter i*Pike X W429 ja Winter i*Pike RS2 . Need rehvid kasutavad uuenduslikku naastutehnoloogiat.  

Jääpilude kujundamise tehnoloogia. Uuenduslik jääpilude disainitehnoloogia tagab suurepärase jäähaardumise.

Tühi ruum on kujundatud naastu allosas, et vähendada teelt saadavat mõju ja parandada jõudlust, suurendades uuenduslikult naastude arvu.











Goodyear kasutab oma uusimat Arctic Eagle Claw naastutehnoloogiat 2021a välja tulnud sõiduautodele mõeldud UltraGrip Arctic 2 ja maasturitele mõeldud  UltraGrip Arctic 2 SUV mudelitega. 


Mõeldud ekstreemsematele turgudele nagu Põhjamaad. Lisaks suurepärasele jõudlusele jääl ja lumel pakuvad UltraGrip Arctic 2 rehvid eelkäijatega võrreldes mugavamat sõitu tänu 9% madalamale salongimüratasemele võrreldes eelkäijatega.

See saavutatakse tänu uuele padjale, mis neelab müra, kui naast teele satub.

Igale rehvile on paigaldatud kuni 220 Arctic Eagle Claw Stud naastu. Nende terav tihvtikuju tagab optimaalse jäähaarduvuse koos uuendusliku ankurdussüsteemiga, mis parandab rehvi naastude kinnipidamist, mis võimaldab jääs toimimist kogu rehvi eluea jooksul.

See  tähendab, et UltraGrip Arctic 2-l on 13% parem pidurdusvõime jääl võrreldes järgmise testitud konkurendiga.











Michelin pakub uusimat naastutehnoloogiat oma mudelil X-ICE® NORTH 4. 
X-Ice North 4 on loodud jääpidurduse ja juhitavuse ning madala mürataseme ja sõidumugavuse tagamiseks – seda aspekti naastrehvide puhul tavaliselt ei leidu.


Rehvi müra väheneb tänu naastude konfiguratsioonile, mis on algoritmi abil rehvile strateegiliselt paigutatud.

Võrreldes oma eelkäijaga on X-Ice North 4-l lamedate naastude asemel ka kolmnurksed naastud, mis parema veojõu saamiseks ideaalselt jäässe kaevuvad. Rehvil on ka erineva kujuga turviseplokid, mis erinevad pikkuse ja laiuse poolest, mis suurendavad sõidumugavust.



250 NAASTU ÜHES REHVIS! ERAKORDNE KIIRENDAMINE JA PIDURDUSTAMINE JÄÄL 
Naastrehvi X-Ice North 4 turvisemuster on spetsiaalselt välja töötatud nii, et see mahutaks väga suure hulga naaste nii mustri keskel kui ka mööda servi.


Kokku on 22 võimalikku  paralleelset naastrida (võrreldes XIN3 10-ga), iga naast maksimeerib jääl juhtimist ja minimeerib müra.

WRC  RALLIST INSPIREERITUD NAASTUD ÜLIMAKS HAARDUMISEKS JA PIKAKS KASUTUSEAKS

Tänu uusima põlvkonna naastudele, mis on kombineeritud uue turvisemustriga, suudab MICHELIN X-Ice North 4 tagada pikaajalise vastupidavuse ja suurepärase naastude püsivuse/vastupidavuse.

Naastude tehnoloogia: XIN4 kasutab uusi terasnaaste. Naastude disaini ja konstruktsiooni optimeeritud kombinatsioon maksimeerib haarduvust jääl, järgides samal ajal õigusnorme.

MATEMAATILINE ALGORITM PAIGALB NAASTUD REHVILE ARVESTADES OPTIMAALSELSELT  HAARDUMIST JA MÜRA VÄHENDAMIST.

Naastude mürataseme optimeerimine on suurendanud ka lõppkasutaja ohutust mustal teel sõitmisel, säilitades samas kompromissi mugavuse ja mürataseme vahel.

Lõppkokkuvõttes võib öelda , et kui rahakott vähegi võimaldab tasuks valida naastrehvid oma autole suuremate rehvitootjate ja tuntud brändide hulgast kuna suurematel tootjatel on pikaajaline kogemus , rohkem rahalisi vahendeid , et tegeleda pidevalt uute ja paremate tehnoloogiate väljatöötamisega.  See tagab maksimaalselt turvalise ja mugava sõidu. 
Kui aga ei ole piisavalt võimalusi et soetada premium rehvid , siis võiks kaaluda järgmiste ennast tõestanud keskmise hinnaklassi naastrehvide tootjate hulgast: Nankang, Sailun 
 
Autokaubad24
X
Järelmaksu kalkulaator
Hind
Kogus
Summa
Periood (kuud)
Sissemaksu suurus %
Järelmaksu kalkulaator Kuumakse