Yokohama Sõiduauto suverehv 255/40R18 Advan Sport V105 95Y MO RPB UHP

144,00€
300,01€
tk
järelmaks(4tk): 6,00€
Tootja: Yokohama

Toote ID: 112440
Tarneaeg poodi 1tp / koju 2-3tp
Liik
Sportlik
Laius
255
Kõrgus
40
Diameeter
R18
Sõiduki tüüp
Sõiduauto, Maastur
Hooaeg
Suverehv
Tüüp
Uued
Veljekaitse äär
Veljekaitse äär
UHP
Kõrgjõudlusega rehvid sportlikule autole
Haardumine
A
Kütusekulu
E
Müraklass
3(73db)
Koormusindeks
95 - Kandevõime 690kg
Kiirusindeks
Y - Maksimaalne kiirus 300km/h
Haardumine: A
Müratase: 73
Müraklass: 3
UHP Ultra High Performace Ülikõrge jõudlusega rehv
Yokohama Advan Sport V105 on suverehv, mis on loodud tihedas koostöös Daimleriga. Rehv on välja töötatud Advan Sport V103 eeskujul ja loodud spetsiaalselt autotootja Mercedes-Benzi SLK ja SLS mudelite originaalvarustusse ning ka teistele Saksa Premium-klassi sportautode tootjatele.

Rehvimustri disain
Advan Sport V105-1 on asümmeetriline rehvimuster, mis vähendab veeretakistust.
Võttes arvesse Saksa autotootjate nõuet veeretakistuse vähendamiseks, varustasid rehvitootjad rehvimustri viie suure pikisuunalise soonega. Sealjuures on kolmel pikisuunalisel soonel, mis on rehvimustri keskosas, tugev konstruktsioon, mis annab rehvimustrile kõrge vastupidavuse. Tänu sellele on õnnestunud oluliselt mitte ainult vähendada veeretakistust, vaid parandada ka suunastabiilsust. Jäigad pikisuunalised sooned muudavad rehvid kiiretele roolipööretele tundlikuks. Selles võib ära tunda ADVAN-seeriale iseloomuliku sportliku stiili.

Rehvimustri keskosa pikisuunalistesse soontesse on paigutatud pikisuunalised lõiked. Tänu sellele ja ka teravate äärtega kontaktpinnale tagatakse kõrge kiirendusefektiivsus – seda eriti märjal teel.
Õlatsoonide konstruktsiooni loomisel on arvesse võetud rehvi kasutamisvõimalusi suurtel kiirustel. Õlatsooni profiilil on väike raadius, millel on mitmeid eeliseid:
1. tagatakse suurim võimalik kontaktpind, mis võimaldab suurendada rehvi haarduvust kuiva teekattega.
2. tänu sellele, et õlatsoonid on jäigad ja väiksema raadiusega, on kontaktpinnal ristküliku kuju, mis oluliselt suurendab rehvimustri ühtlast kasutamist, vähendades selle ebaühtlast kulumist.
Selgituseks õlatsooni plokkide ehituse kohta: plokid on ristkülikukujulised ja need on paigutatud liikumissuuna suhtes sirge nurga alla. Pidurdamisel kandub kõige suurem koormus just rehvimustri õlatsoonidele, ristamisi paigaldatud teravad ääred selles osas suurendavad oluliselt pidurduse tõhusust.
PAREM JUHITAVUS
Protektori lähedal paiknev koorti kahekordne kattekiht suurendab külgede jäikust. Nii reageerib rehv paremini rooli liikumisele, vähendamata samal ajal mugavust. Samuti parandab selline konstruktsioon kuival teel haarduvust.
Rehvimustri disain
Advan Sport V105-1 on asümmeetriline rehvimuster, mis vähendab veeretakistust.
Võttes arvesse Saksa autotootjate nõuet veeretakistuse vähendamiseks, varustasid rehvitootjad rehvimustri viie suure pikisuunalise soonega. Sealjuures on kolmel pikisuunalisel soonel, mis on rehvimustri keskosas, tugev konstruktsioon, mis annab rehvimustrile kõrge vastupidavuse. Tänu sellele on õnnestunud oluliselt mitte ainult vähendada veeretakistust, vaid parandada ka suunastabiilsust. Jäigad pikisuunalised sooned muudavad rehvid kiiretele roolipööretele tundlikuks. Selles võib ära tunda ADVAN-seeriale iseloomuliku sportliku stiili.
Rehvimustri keskosa pikisuunalistesse soontesse on paigutatud pikisuunalised lõiked. Tänu sellele ja ka teravate äärtega kontaktpinnale tagatakse kõrge kiirendusefektiivsus – seda eriti märjal teel.
Õlatsoonide konstruktsiooni loomisel on arvesse võetud rehvi kasutamisvõimalusi suurtel kiirustel. Õlatsooni profiilil on väike raadius, millel on mitmeid eeliseid:
1. tagatakse suurim võimalik kontaktpind, mis võimaldab suurendada rehvi haarduvust kuiva teekattega.
2. tänu sellele, et õlatsoonid on jäigad ja väiksema raadiusega, on kontaktpinnal ristküliku kuju, mis oluliselt suurendab rehvimustri ühtlast kasutamist, vähendades selle ebaühtlast kulumist.
Selgituseks õlatsooni plokkide ehituse kohta: plokid on ristkülikukujulised ja need on paigutatud liikumissuuna suhtes sirge nurga alla. Pidurdamisel kandub kõige suurem koormus just rehvimustri õlatsoonidele, ristamisi paigaldatud teravad ääred selles osas suurendavad oluliselt pidurduse tõhusust.
Yokohama Advan Sport V105 rehvid valmistajatehase poolt komplekteeritud standardvarustuses

Lisaks soovitame
Kummikompressor manomeetriga. 12V, 10Amp, 85W, Voolik 48cm, Kaabel 3m, 18-20L/min. Pumpab kummi täis keskmiselt 5 minutiga. 12v Analogue Compressor 12
Tarneaeg poodi 1tp / koju 2-3tp

19,20€
22,59€
id:9863
tk
Kummipumpamis kompressor auto sigaretisüütajast 12V. 7 Bar. Kaabel 3M, voolik 1M. 35L/Min Kaasas ümbriskott ja lisaotsikud.
Tarneaeg poodi 1tp / koju 2-3tp

26,50€
34,00€
id:87573
tk