Поискать
0,00€(0шт)
Оформлять

Dunlop легковой авто. Летняя шина 225/45R17 SpoMaxxTT 91W (*) MFS RunFlat UHP

Dunlop легковой авто. Летняя шина 225/45R17 SpoMaxxTT
133,50€
151,60€
рассрочка(4шт): 7,40€
Производитель: Dunlop
Dunlop
ID товара: 641817
дост.в точку доставки 1рд / домой 2-3рд
Dunlop легковой авто. Летняя шина 225/45R17 SpoMaxxTT 91W (*) MFS RunFlat UHP
Тип
Спортивный, Новый
Ширина
225
Высота
45
Диаметр
R17
Тип машины
Легковой авто
Сезон
Летняя, Ламельная
Защита обода дисков
шина с защитой обода диска
Run flat
езда на спущенной колесе
UHP
Высококачественные шины для спортивных авто.
Захват
C
Расход топлива
E
Уровень шума
1(68db)
расход топлива: E
захват: C
уровень шума: 68
Класс шума: 1

Dunlop SP SPORT MAXX TT
Roolimistäpsus, mida võimendab DuPont™ Kevlar®. Võimsatele sportautodele.

  • Sõidutäpsus võimendatuna DuPont™ Kevlar®-i abil
  • Oivaline juhitavus ja pööramine
  • Suurepärane haarduvus ja pidurdus

OIVALINE JUHITAVUS JA PÖÖRAMINE

Sport Maxx TT turvisekujundus juhib survet üle rehvi efektiivsemalt, parandades juhitavustoimet märjal ja kuival pinnal. Sujuvad üleminekud otseliikumisest kurvi annavad rohkem aega teetunnetuseks ja reageerimiseks isegi suurtel kiirustel. Jäigad õlaplokid lisavad pööramisel täiendavat stabiilsust.

SUUREPÄRANE HAARDE- JA PIDURDUSVÕIME

Nautige ülimat haarduvust ja lühemat pidurdamist märjal ja kuival pinnal tänu unikaalsele turvisesegule, mis sisaldab mootorispordis kasutatavaid nanoosakesi. Asümmeetriline soonte paigutus parandab täiendavalt haarduvust, andes teile suurema juhitavuse kiirteede kiirustel.

SÕIDUTÄPSUS KEVLARI TEHNOLOOGIA ABIL

SP Sport Maxx TT viib DuPont™ Kevlar®-i tehnoloogia abil sooritusvõime kõrgemale tasemele. See tugev segu loob jäigema külgseina, mis parandab sõidutäpsust.  Dunlop Touchi tehnoloogia tagab väga hea tundlikkuse ja teetunnetuse.

 

SPETSIIFILINE REHVI VELJELE KINNITUMISE SÜSTEEM

Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.

ÜHEOSALINE VÖÖ (JLB)

Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.

MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)

Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.

ASÜMMEETRILINE MUSTRIDISAIN

Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.

LAMEDAM TURVISEPROFIIL

Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.

MUUTUV MUSTRI-SOONTE SUHE

Asümmeetriline, muutuva mustri-soonte suhtega turvisedisain tagab väga kõrge vastupanu vesiliu tekkimisele. Massiivsed välised õlablokid tagavad vee kiire ja turbulentsita äravoolu, kindlustades samas suurepärase pööramisstabiilsuse.Eelised Kõrge vastupidavus vesiliu tekkele, suurendatud teekontakt, täiustatud pööramisstabiilsus ja roolimistäpsus.

MULTI BLADE SYSTEM

Talvised sõidutingimused võivad suuresti erineda. Külmast ja kuivast lume või lörtsini – need tingimused seavad rehvile väga kõrged nõudmised. Dunlopi mitme lamelli süsteem saab selle ülesandega suurepäraselt hakkama, kasutades erinevate talviste olude jaoks erinevat tüüpi lamelle.Eelised Ühtlane toimimine erinevates talvistes tingimustes.

SILICA-PLUSI TURVISESEGU

Mootorispordis kasutatav turvisesegu, mis tagab kõrge haarduvuse taseme, eriti märjal teel ja madalatel temperatuuridel.Eelised Esmaklassiline pidurdus- ja kiirendustoime; hea haarduvus märgades ja külmades oludes; vähene kulumine.

DUAL SILICA-REHVISEGU

See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus.

KEVLAR®-IST TÄIDIS

Külgseinad, mida tugevdab Kevlar®-kiust täidis, säilitavad optimaalse jäikuse kõrgetel töötemperatuuridel.Eelised Täiustatud teetunnetus ja sõidutäpsus.

NANOOSAKESED

Rehvisegusse on segatud süsinikmusta värvi nanoosakesi. Need nanoosakesed on kombineeritud vaigust ja polümeeridest, pakkudes suurepärast haarduvust kuival ja märjal teel.Eelised Ülim haarduvus kuival ja märjal pinnal, täpne pidurdamine, vähendatud kulumine.

Dunlop teeb koostööd tuntud autofirmadega

Dunlop


Dunlop Tyres принадлежит компаниям Goodyear, Continental и Sumitomo. Компания Dunlop была основана Джоном Бойдом Данлопом в Ирландии.
Создано: 1890 г.
Пятый в мире производитель шин

1888 г. Сын Джона Бойда Данлопа не может кататься на трехколесном велосипеде. Он ездит на нем, потому что у него сильная простуда, от которой доктор прописал очень необычное лечение: езду на велосипеде. Чтобы сделать езду ребенка более комфортной, Бойд устанавливает на свой трехколесный велосипед брезентовые шины, обклеенные жидкой резиной. Бойд патентует то, что оказывается очень большой идеей.
Велосипедист Уилли Хьюм в 1889 году первым применил изобретение Бойда в гонках и выиграл ряд соревнований. Это начало легендарной гоночной карьеры Dunlop.
1902 Dunlop побеждает в изнурительной гонке Париж-Вена.
В 1922 году первая шина Dunlop, в которой использовались стальные спицы и брезент, обеспечивает в три раза больший срок службы по сравнению с любой другой шиной, использовавшейся до сих пор.
X
Калкулятор рассрочки
Цена
количество
Всего:
Период (в месяцах)
Первый взнос %
Калкулятор рассрочки Ежемеся.