TIPTOPOL UP 4,5 rehviparandus plaaster, - soovit. kasutada koos aktivaatoriga
UP-rehviplaastreid kasutatakse reisijate-, veoauto- ja põllumajandusrehvide (nii radiaal- kui diagonaal-, sisekummiga ja ilma sisekummita) väiksemate kahjustuste (nt küünekahjustuste) püsivaks parandamiseks.
UP plaastrid ei vaja kleepimissuunda. Need on ette nähtud külmaks ja kuumaks vulkaniseerimiseks (kasutamiseks vulkaniseerimispressides temperatuuril 85 ° C - 150 ° C).
SAATUS
UP 4.5 plaaster võimaldab teil parandada kahjustusi läbimõõduga max. 4,5 mm sõiduautode ja veoautode rehvides järgmises vahemikus:
radiaal- ja diagonaalrehvide turvise piirkonnas,
diagonaalrehvide külgmises tsoonis.
KASUTUSJUHEND
Kandke rehvi karestatud sisepinnale ühtlane kiht REMA TIP TOP Special Cement BL või kiire Dry Cement BL ja oodake, kuni lahusti täielikult aurustub.
Eemaldage sidekihilt kaitsekile
Keskenduge UP plaaster kahjustatud alale
Rullige plaastrit jõuliselt kitsa surverulliga, tehes õhu kinnijäämise vältimiseks liigutusi keskelt välisservade poole.
Pärast plaastri kaitsekile eemaldamist katke rehvi karestunud sisemus, mis pole plaastri pinnaga kaetud, Innerliner Sealeriga.
Järgige vastavaid kasutus- ja remonditabeleid.
TÄHTIS:
Ärge unustage alati kahjustuskanalit tihendada.
Pärast remonti ja lõppülevaatust saab rehvi kohe kasutusele võtta.
ei sobi kaherattaliste sõidukite remondiks
Pakkumine on 1 tk / 1 plaaster.
Kogu paketi ostmiseks telli 100 tk.
Mõõdud: 37x37 mm
Pakendi kogus: 100 tk.
Kõlblikkusaeg: 5 aastat
Säilitamistingimused: 20 ± 5 °C, kuivas ja pimedas kohas.
Kasutage ainult koos tsemendiga Special Cement BL või kiire Dry Cement BL
Vulkaniseerimistemperatuur: 85stC - 150stC.
UP plaastrid ei vaja kleepimissuunda. Need on ette nähtud külmaks ja kuumaks vulkaniseerimiseks (kasutamiseks vulkaniseerimispressides temperatuuril 85 ° C - 150 ° C).
SAATUS
UP 4.5 plaaster võimaldab teil parandada kahjustusi läbimõõduga max. 4,5 mm sõiduautode ja veoautode rehvides järgmises vahemikus:
radiaal- ja diagonaalrehvide turvise piirkonnas,
diagonaalrehvide külgmises tsoonis.
KASUTUSJUHEND
Kandke rehvi karestatud sisepinnale ühtlane kiht REMA TIP TOP Special Cement BL või kiire Dry Cement BL ja oodake, kuni lahusti täielikult aurustub.
Eemaldage sidekihilt kaitsekile
Keskenduge UP plaaster kahjustatud alale
Rullige plaastrit jõuliselt kitsa surverulliga, tehes õhu kinnijäämise vältimiseks liigutusi keskelt välisservade poole.
Pärast plaastri kaitsekile eemaldamist katke rehvi karestunud sisemus, mis pole plaastri pinnaga kaetud, Innerliner Sealeriga.
Järgige vastavaid kasutus- ja remonditabeleid.
TÄHTIS:
Ärge unustage alati kahjustuskanalit tihendada.
Pärast remonti ja lõppülevaatust saab rehvi kohe kasutusele võtta.
ei sobi kaherattaliste sõidukite remondiks
Pakkumine on 1 tk / 1 plaaster.
Kogu paketi ostmiseks telli 100 tk.
Mõõdud: 37x37 mm
Pakendi kogus: 100 tk.
Kõlblikkusaeg: 5 aastat
Säilitamistingimused: 20 ± 5 °C, kuivas ja pimedas kohas.
Kasutage ainult koos tsemendiga Special Cement BL või kiire Dry Cement BL
Vulkaniseerimistemperatuur: 85stC - 150stC.
Lisaks soovitame
UP-rehviplaastreid kasutatakse reisijate-, veoauto- ja põllumajandusrehvide (nii radiaal- kui diagonaal-, sisekummiga ja ilma sisekummita) väiksemate
1,30€
id:147634
tk