Dunlop Sõiduauto suverehv 225/60R17 Sport Maxx TT 99V (*) MFS RunFlat UHP


Haardumine: C
Müratase: 69
Müraklass: 2
Dunlop SP SPORT MAXX TT
Roolimistäpsus, mida võimendab DuPont™ Kevlar®. Võimsatele sportautodele.
- Sõidutäpsus võimendatuna DuPont™ Kevlar®-i abil
- Oivaline juhitavus ja pööramine
- Suurepärane haarduvus ja pidurdus
OIVALINE JUHITAVUS JA PÖÖRAMINE
Sport Maxx TT turvisekujundus juhib survet üle rehvi efektiivsemalt, parandades juhitavustoimet märjal ja kuival pinnal. Sujuvad üleminekud otseliikumisest kurvi annavad rohkem aega teetunnetuseks ja reageerimiseks isegi suurtel kiirustel. Jäigad õlaplokid lisavad pööramisel täiendavat stabiilsust.
SUUREPÄRANE HAARDE- JA PIDURDUSVÕIME
Nautige ülimat haarduvust ja lühemat pidurdamist märjal ja kuival pinnal tänu unikaalsele turvisesegule, mis sisaldab mootorispordis kasutatavaid nanoosakesi. Asümmeetriline soonte paigutus parandab täiendavalt haarduvust, andes teile suurema juhitavuse kiirteede kiirustel.
SÕIDUTÄPSUS KEVLARI TEHNOLOOGIA ABIL
SP Sport Maxx TT viib DuPont™ Kevlar®-i tehnoloogia abil sooritusvõime kõrgemale tasemele. See tugev segu loob jäigema külgseina, mis parandab sõidutäpsust. Dunlop Touchi tehnoloogia tagab väga hea tundlikkuse ja teetunnetuse.
SPETSIIFILINE REHVI VELJELE KINNITUMISE SÜSTEEM
Tugevdab ühendust rehvi ja velje vahel täpsemaks sõidukogemuseks. Nagu haare teie käe ja rooliratta vahel, parandab spetsiifiline rehvi veljele kinnitumise süsteem juhitavust ja annab suurepärase teetunnetuse.Eelised Parem teetunnetus, suurem stabiilsus ja täpsus.
ÜHEOSALINE VÖÖ (JLB)
Hybrid Overlay-tehnoloogia, mis vähendab ringdeformatsiooni suurel kiirusel.Eelised Ülim stabiilsus suurel kiirusel; sujuv ja ühtlane kulumine.
MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS)
Velje ääriku kaitsesüsteem. MFS on kummiprofiil piki rehvi siseserva velje ääriku kohal. See loob kaitsva puhvertsooni.Eelised Kaitseb kalleid valuvelgi kahjustuste eest äärekivide vastu sõitmisel.
ASÜMMEETRILINE MUSTRIDISAIN
Asümmeetriline mustridisain pakub täiustatud käsitsemist ja vastupidavust vesiliu tekkele. Pidev kesksoon suurendab stabiilsust ja täpsust. Asümmeetriline soonepaigutus parandab haarduvust märjal ja kuival pinnal.Eelised Täiustatud sooritus sirgetel lõikudel ja pööramisel; suurendatud vastupidavus vesiliu tekkele.
LAMEDAM TURVISEPROFIIL
Dunlopi rehvide uuel põlvkonnal on lamedam turviseprofiil ja sõltuvalt rehvi mõõdust ja tüübist 4–8% suurem kontaktpind. Suurem kontaktpind lisab stabiilsust ja parandab teetunnetust, võimaldades rehvidel kiiresti ja täpselt reageerida.Eelised Paranenud stabiilsus ja roolimistäpsus; vähenenud servade kulumine; suurepärane pööramisstabiilsus ja täpsus; parim haarduvus kuival.
MUUTUV MUSTRI-SOONTE SUHE
Asümmeetriline, muutuva mustri-soonte suhtega turvisedisain tagab väga kõrge vastupanu vesiliu tekkimisele. Massiivsed välised õlablokid tagavad vee kiire ja turbulentsita äravoolu, kindlustades samas suurepärase pööramisstabiilsuse.Eelised Kõrge vastupidavus vesiliu tekkele, suurendatud teekontakt, täiustatud pööramisstabiilsus ja roolimistäpsus.
MULTI BLADE SYSTEM
Talvised sõidutingimused võivad suuresti erineda. Külmast ja kuivast lume või lörtsini – need tingimused seavad rehvile väga kõrged nõudmised. Dunlopi mitme lamelli süsteem saab selle ülesandega suurepäraselt hakkama, kasutades erinevate talviste olude jaoks erinevat tüüpi lamelle.Eelised Ühtlane toimimine erinevates talvistes tingimustes.
SILICA-PLUSI TURVISESEGU
Mootorispordis kasutatav turvisesegu, mis tagab kõrge haarduvuse taseme, eriti märjal teel ja madalatel temperatuuridel.Eelised Esmaklassiline pidurdus- ja kiirendustoime; hea haarduvus märgades ja külmades oludes; vähene kulumine.
DUAL SILICA-REHVISEGU
See rehvisegu parandab kiirendusvõimet ja vähendab kulumist.Eelised Suurepärane pidurdus- ja kiirendusvõime; väga hea juhitavus suvistel ja sügisestel teedel; hea haarduvus; kulumiskindlus.
KEVLAR®-IST TÄIDIS
Külgseinad, mida tugevdab Kevlar®-kiust täidis, säilitavad optimaalse jäikuse kõrgetel töötemperatuuridel.Eelised Täiustatud teetunnetus ja sõidutäpsus.
NANOOSAKESED
Rehvisegusse on segatud süsinikmusta värvi nanoosakesi. Need nanoosakesed on kombineeritud vaigust ja polümeeridest, pakkudes suurepärast haarduvust kuival ja märjal teel.Eelised Ülim haarduvus kuival ja märjal pinnal, täpne pidurdamine, vähendatud kulumine.
Dunlop teeb koostööd tuntud autofirmadega
Dunlop
Dunlop Tires omanikeks on Goodyear, Continental ja Sumitomo. Dunlopi asutas John Boyd Dunlop Iirimaal.
Loodud: 1890a
Maailmas suuruselt nr 5 rehvitootja
1888 John Boyd Dunlopi pojal on raskusi kolmerattalise rattaga sõitmisega. Ta sõidab sellega, sest tal on tugev nohu, mille vastu on arst määranud väga ebatavalise ravi: rattasõidu. Lapse sõidu mugavamaks muutmiseks paigaldab Boyd oma kolmerattalisele rattale vedela kummiga liimitud lõuendist rehvid. Boyd patenteerib selle, mis osutub väga suureks ideeks.
1889. aasta jalgrattur Willie Hume on esimene, kes võttis võidusõidus kasutusele Boydi leiutise ja võitis hulga üritusi. See on Dunlopi legendaarse võidusõidu algus.
1902 Dunlop võidab kurnava Pariis-Viini võidusõidu.
1922. aasta esimene Dunlopi rehv, mis kasutab terasvardaid ja lõuendikest, tagab kolmekordse kasutusea võrreldes teiste seni kasutatud rehvidega
Lisaks soovitame
