OTSI
0,00€(0tk)
EDASI TELLIMUST VORMISTAMA

Pirelli 205/55R17XL 95T ICE ZERO 2 AD Sõiduauto naastrehv

Pirelli 205/55R17XL 95T ICE ZERO 2 AD Sõiduauto naastrehv
120,50€
127,70€
järelmaks(1tk): 7,40€
Tootja: Pirelli
Pirelli
Toote ID: 841809
Tarneaeg väljastuspunkti 1tp / koju 2-3tp
E-poes saadaval 1tk. Juurdetellimise võimalus puudub.
Laius
205
Kõrgus
55
Diameeter
R17
Sõiduki tüüp
Maastur, Sõiduauto
M+s
M+S
Hooaeg
Naastrehv
Tüüp
Uued
XL
Suurendatud kandevõime
Pehme segu
Parim Põhjamaa tingimustesse
Enimmüüdud naastrehvide mudelid
6. Ice Zero 2
 
 
Kütusekulu:
Haardumine:
Müratase: 0

2019a uus rehvimudel!
1. koht Teknikens Värld Sweden 2021a talverehvi testis
4. koht Tehnikamaailm 2021a talverehvi testis

Välja töötatud ekstreemsete talvetingimuste jaoks.

Ice Zero 2 rehvi naast, mis on saadud esimesest Ice Zero versioonist ja patenteeritud Pirelli poolt, on saanud mitmeid uuendusi. Eelkõige on see ümber kujundatud ja kergendatud (kaal 1,1–0,9 grammi, pikkus aga 11–10 millimeetrit), mis kõik aitab vähendada rehvi üldmassi.


Naastude arv rehvis on siiski suurenenud.
Võrreldes eelmise põlvkonna Ice Zero rehviga, mis sisaldas umbes 130 naastu, on rehvi pinnale maetud nüüd 190 naastu. Uus disain, mis on välja töötatud 3D-simulatsiooni abil, on samuti aidanud suurendada pidurdamist, rõhutades turvalisust.

Uue Ice Zero 2 väljatöötamisel, mis toodi turule Pirelli katseväljakul Rootsis, alustasid Itaalia ettevõtte insenerid võtmeelemendist, mis pakub jäistes tingimustes haarduvust: naast. Seda tüüpi rehvid kujutavad endast tehnilist keerukust, mis nõuavad intensiivset projekteerimistööd, et täita autoturult väga spetsiifilisi taotlusi. Ja need erisoovid on uue Ice Zero 2 disaini keskmes: jõudlus jääl, sõidumugavus ja vähenenud teemüra. Naast on võtmetegur: võrreldes eelmise põlvkonnaga on nüüdseks paranenud veojõud ja pidurdamine, samal ajal on Pirelli inseneridel õnnestunud tänu uuele naastude paigutusele ka müra vähendada. Tänu turvisemustri sügavuse vähenemisele ja 3D-kanalitele õlal on paranenud ka suutlikkus kuiva ilmaga.

ROHKEM KUI 1500 TUNDI SIMULATSIOONI
Kuigi just naastul on oluline teekattesse hammustada, on ka teisi elemente, mis parandavad tõhusust. Korpus, mis ühendab naastu rehvi siseküljega, on võtmeelement haarduvuse ülekandmisel rehvi endasse. Selle tulemusena on kasutusele võetud ühend, mis pole liiga pehme, mis aitab samuti naastu kinni hoida. Samal ajal tagab naastude paigutamine rehvi pinnale õige tasakaalu sageli vastandlike nõudmiste vahel, nagu veojõud ja pidurdamine või veeretakistuse piiramine. Need aspektid on välja selgitatud pärast enam kui 1500 tundi kestnud arvutimodelleerimist, 3D-simulatsioonidega, mis on võimaldanud rehvi käitumist põhjalikult vaadelda, mida tavalistel teekatsetel poleks sama täpsusega võimalik teha. Virtuaalse simulatsiooni abil saavutatud uus naastude paigutus on toonud kaasa 24 erinevat võimalikku kanalit üle rehvi pinna, et läbi lume ja jää läbi lõigata: see keerukus tagab nii kõrge haarduvuse isegi kõige libedamates tingimustes kui ka madala müratase, mida tavalise paigutuse korral poleks olnud. Kõik see on integreeritud turvisemustri disaini, mis suudab leida parima kompromissi naastrehvi peamiste nõuete ja müra vähendamise vahel ning säilitada optimaalse jõudluse lumistes tingimustes. See kehtib isegi sügava lume kohta, mis on tüüpiline piirkondadele, mille jaoks see uus rehv on loodud.

Selle uusima toote uued arendused ei ole mõjutanud esimese põlvkonna Ice Zero tuntud omadusi, eriti seda, et selle jõudlus on kauakestev. Selle püsiva töökindluse säilitamiseks ja parandamiseks on uute masinatega, mis on spetsiaalselt selle töö jaoks välja töötatud, välja töötatud tipptasemel naastude tehnoloogia. 


 

Pirelli

Pirelli & C. S.p.A on Itaalia rahvusvaheline rehvitootja, mille peakontor asub Milanis. Ettevõte on kuues suurim rehvitootja maailmas ja on keskendunud sõiduautode, mootor- ja jalgrataste rehvide jaemüügile.  Pirelli opereerib üle 160-s riigis, neil on 19 tootmist 13-s riigis ja üle 14 600 turustaja ja edasimüüja.

Pirelli on 1907. aastast sponsoreerinud spordivõistlusi ja on ainus rehvipartner Grand-Am Rolex Sports Car Series’ile aastatel 2008-2010, FIA Formula One World Championship’ile alates 2011 aastast kuni tänaseni ja FIM World Superbike Championship’ile. 

2015. aastal võttis ChemChina Pirelli juhtimise üle, kuid lubas 2023. aastani säilitada endise omanikustruktuuri.
 

Lisaks soovitame

Moje Auto Virage autorehvide remondikomplekt (hermeetik + kompressor 12V) 2,5bar 35PSI Täielik komplekt - hermeetik ja kompressor. Kiire pumpamise aeg
MOJE AUTO
60,00€
id:628302
Koonus 60° Keerme samm (mm):1.50 Koonuse tüüp:Koonus 60° Keerme läbimõõt M(mm): M12 Mutrivõtme suurus (mm): 17 Keerme pikkus (mm): 30
MAMMOOTH
1,70€
2,30€
id:674792
Ø16mm, Cr-V, maksimaalne pikkus 53cm
9,80€
14,30€
id:210985
Autokaubad24
X
Järelmaksu kalkulaator
Hind
Kogus
Summa
Periood (kuud)
Sissemaksu suurus %
Järelmaksu kalkulaator Kuumakse